سوالات متداول

ZooClick Icon

روش های ارسال و تحویل

برای تحویل سفارشات تهران از طریق پیک امکان تعیین ساعت وجود دارد.

ارسال سفارشاتی که تا ساعت 18 ثبت شوند همان روز و اگر بعد از این ساعت ثبت شود به فردای آن روز موکول می شود.

روش اول: پست که طی بازه زمانی 3 تا 10 روز،  بسته به طول مسافت دارد ارسال می شود.

توجه داشته باشید که روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها جزروزهای کاری محسوب نمی شود.

هزینه ارسال از طریق تیپاکس به نسبت پست بیشتر می باشد.

رهگیری مرسوله های پستی و تیپاکس ازطریق شناسه مرسوله در سایت مربوطه قابل پیگیری است.

شما می توانید در قسمت توضیحات قید کنین که به جای خودتون چه کسی بسته را تحویل بگیرد.

فروش آنلاین

هر بار که کالایی را که می‌خواهید بخرید پیدا کردید، کافی است روی دکمه «افزودن به سبد خرید» کلیک کنید و پس از پایان خرید، به بخش تسویه‌حساب بروید و سفارش شما منتظر بررسی شما خواهد بود. هنگامی که آدرس و اطلاعات حمل و نقل خود را پر کردید، به سادگی روی “تأیید سفارش” کلیک کنید و سفارش امن شما تکمیل می شود،به همین راحتی است .

  1. با تایپ یک کلمه کلیدی در منوی جستجو و کلیک بر روی آن به عنوان مثال: غذای خشک سگ، غذای کنسرو شده سگ، غذای خشک گربه، غذای مرطوب گربه، محصولات کیتن، محصولات پاپی
  2. یا جستجو از طریق نام برند در صفحه اصلی. مثلا برند رویال کنین یا برند وینستون

بله شما می توانید از چند طریق برای مشاوره و ثبت سفارش با ما در تماس باشین ،یکی ازهمکاران ما در قسمت خدمات مشتریان با خوشحالی سفارش شما را دریافت خواهد کرد

1.  یکی از راهها تماس با شماره ثابت 021-22  است. خارج از ساعات کاری می توانید سفارش را در سرویس پیام ضبط شده ما بگذارید. ما تماس شما را برای تایید سفارش و جزئیات در اسرع وقت پاسخ خواهیم داد.

2. از طریق واتساپ و تلگرام با شماره  09902177725

3. از طریق دایرکت اینستاگرام ما home.zooclick.ir

4. از طریق ایمیل زدن به ما info [ at] home.zooclick.ir

اما درنهایت ثبت سفارش در سایت به دلیل دیدن موجودی ها و امکان مقایسه کردن کالا ها با یکدیگر خرید آسانتر و لذت بخش تری را برای شما به ارمغان می آورد.

بله چرا که نه؟! ما 7 روز ضمانت بازگشت وجه را داریم.

اگر شما به هر دلیلی از خرید خود منصرف شدین میتوانین سفارش خود را کنسل کنین و مبلغ پرداختی را به طور کامل دریافت نمایید.

شما میتوانین از طریق راه های ارتباطی مانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و تماس با شماره تلفن پشتیبانی اقدام نمایید.

بله تمامی محصولات ما از برندهای شناخته شده و با کیفیت هستن و تماما اصلی و اورجینال می باشند.

ما به خودمان به حدی مطمئن هستیم و مشتریان ما به قدری برایمان ارزشمند و عزیز هستند که اگرشما کالایی از ما خریدین به دستتان رسید و ذره ای به آن شک داشتین قبل از باز کردن بسته میتوانین با ما تماس بگیرین و محصول دریافتی خود را مرجوع کنید.

ما با کمال میل پذیرای مرجوعی شما هستیم و تمام و کمال مبلغ مرجوعی را عودت میدهیم.

توجه داشته باشید که مطابق قوانین در حوزه صنعت غذایی و بهداشتی اگر از پلمپ خارج شوند یا استفاده شوند قابل مرجوعی نیستند پس شرایط مرجوعی به شرط سلامت فیزیکی کالا می باشد.

ثبت نام و خرید از فروشگاه زوکلیک به منزله پذیرش قوانین و مقررات زوکلیک است.

در zooclick ما سعی کرده ایم که هر محصولی که در سایت بارگذاری کرده ایم موجود باشد . اگر به دلایلی محصول خریداری شده شما در دسترس یا موجود نباشد، از طریق تلفن یا ایمیل به شما اطلاع داده می شود. اگر ظرف چند روز نتوانیم محصول را تهیه کنیم، گزینه های زیر را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

1. آیا آماده هستید تا زمانی که محصول در دسترس قرار گیرد صبر کنید؟ ما یک چارچوب زمانی ارائه می دهیم و به محض رسیدن آن را به شما می دهیم.

2. آیا می خواهید محصول مشابه را جایگزین کنید؟

3. آیا بازپرداخت مبلغ را ترجیح می دهید؟