تربیت حیوانات

میخواهید گربه جدید بیاورید؟ به این وسایل نیاز دارید

میخواهید گربه جدید بیاورید؟ به این وسایل نیاز دارید

میخواهید گربه جدید بیاورید؟ به این وسایل نیاز دارید

فهرست خرید برای گربه جدید

قبل از اینکه گربه جدید یا بچه گربه جدید خود را به خانه بیاورید، چیزهای زیادی برای جمع آوری یا خرید وجود دارد، بنابراین گربه شما احساس می کند که یک عضو خانواده است تا یک تماشاگر. این کار را چند روز قبل انجام دهید تا از استرس در «روز بزرگ» جلوگیری کنید. در هیجان آوردن گربه به خانه، نمی خواهید ناگهان در ساعت 8 شب متوجه شوید که فراموش کرده اید غذای گربه بخرید. در اینجا حداقل موارد ضروری وجود دارد که گربه شما به آن نیاز دارد:

غذا

اگر می توانید در آخرین خانه گربه با مراقب صحبت کنید، احتمالاً بهتر است به حیوان خانگی جدید خود هر غذایی که به آن عادت کرده است بدهید. اگر گربه ای را از یک پرورش دهنده خریداری کنید، در اغلب موارد، قرارداد آنها یا به شدت پیشنهاد می کند یا از شما می خواهد که نوع خاصی از غذا را تغذیه کنید. برای گربه‌ها و بچه گربه‌هایی با پس‌زمینه ناشناخته، در اینجا چند نکته برای تعیین اینکه به حیوان خانگی خود غذا بدهید ، آورده شده است :

برای بچه گربه ها چی بخریم

این نوزادان به چربی ها و پروتئین های بیشتری نسبت به گربه های بالغ نیاز دارند، بنابراین به دنبال غذاهایی باشید که روی برچسب آنها “تغذیه کامل و متعادل” و همچنین عبارت آزمایش شده تغذیه حیوانات AAFCO “برای تمام مراحل زندگی ” وجود دارد.

همچنین غذاهایی وجود دارد که به طور خاص برای بچه گربه ها فرموله شده اند. اینها را می توان با کلمات “بسیار قابل هضم، مواد مغذی متراکم و منحصر به فرد طراحی شده برای برآوردن نیازهای تغذیه ای بچه گربه ها” شناسایی کرد. بچه گربه ها از هشت هفتگی به بالا می توانند غذای خشک را به خوبی تحمل کنند، اگرچه غذای کنسرو شده واقعا برای آنها بهتر است.

برای گربه های بالغ چه چیزی بخریم

غذاهای کنسرو شده برای گربه ها بهتر است، اما گربه شما ممکن است فقط غذای خشک استفاده کند. گربه های رشد یافته با غذای خشک رشد می کنند و هر یک از برندهای برتر قابل قبول است. همچنین باید با غذای کنسرو شده مکمل اضافه کنید زیرا در نهایت، باید سعی کنید گربه خود را فقط به کنسرو منتقل کنید.

ظرف آب و غذا

اگرچه گربه جدید شما می تواند با هر کاسه سرامیکی (غیر سربی لعابدار) یا استیل ضد زنگ که در آشپزخانه خود دارید تغذیه شود، ممکن است با تهیه ظروف مخصوص به او احساس بهتری داشته باشید. استفاده از ظروف پلاستیکی برای گربه ها توصیه نمی شود، زیرا برخی از گربه ها از پلاستیک دچار بثورات چانه می شوند.

همچنین، خراش‌های پلاستیکی نرم‌تر، که پناهگاهی از باکتری‌ها ایجاد می‌کند (احتمالاً یک مورد علت و معلولی در اینجا وجود دارد.) تعدادی کاسه فولادی ضد زنگ بدون نوک برای حیوانات خانگی موجود است. اگر ظروف سرامیکی تزئین شده را ترجیح می دهید، مطمئن شوید که لعاب آن بدون سرب باشد. برای ایمن بودن، فقط محصولات ساخت ایالات متحده را خریداری کنید

سرویس‌دهنده‌های خودکار غذا و آب به‌ویژه اگر انسان‌ها برای مدت طولانی در طول روز رفته باشند، به عنوان مثال، به یک شغل یا مدرسه خوب هستند. بیشتر گربه‌ها طعم خالص و تازه آب جاری را دوست دارند و دستگاه‌های توزیع خودکار آب، تامین مداوم آب تمیز را تضمین می‌کنند.

اسباب بازی

همه گربه ها عاشق بازی هستند و زمان پیوند شما با بازی با کیتی و اسباب بازی های او آغاز می شود. نوع اسباب بازی “قطب ماهیگیری، طعمه آویزان” یکی از محبوب ترین اسباب بازی ها برای بازی های تعاملی است.

فقط مطمئن شوید که آنقدر محکم است که بچه گربه های کوچک پرها و غیره را از قسمت آویزان جدا نکنند. موش های گربه ای مورد علاقه همیشگی هستند. خانه‌های بچه گربه و پست‌های کوهنوردی می‌توانند طیف وسیعی از خلاقیت‌های مقوایی ساده تا ترکیب‌های سفارشی «مبلمان گربه» را با هزینه چند صد دلاری اجرا کنند.

لوازم نظافت

زمان نظافت زمان خوبی برای ارتباط با گربه جدید یا بچه گربه جدید است. به دنبال یک شانه دندانه ای ظریف و یک برس پین با پشت لاستیکی باشید. ناخن گیر طراحی شده برای گربه ها یک مزیت است. اگر زودتر شروع به کوتاه کردن ناخن های بچه گربه خود کنید، وقتی بزرگ شد، این کار بسیار آسان تر می شود.

باکس حمل گربه یا کریر

این یک امر ضروری است. هرگز سعی نکنید گربه را بدون گربه حمل کنید. یک حامل مقوایی ساده (که توسط دامپزشک شما موجود است) برای آوردن یک گربه یا بچه گربه جدید به خانه مناسب است، اما در نهایت باید آن را با یک فایبرگلاس با کف جامد یا حامل پلاستیکی محکم با ضامن ایمن و یک بازشوی محافظ گربه جایگزین کنید. از طریق نگاه کنید. اگر در آینده سفری دارید، یک شرکت حمل‌ونقل پارچه‌ای سنگین که مورد تایید خطوط هوایی است، جایگزین خوبی است.

اسکرچر

گربه شما خراش می کند، چه تایید کنید یا نه. رابطه خود را با سرمایه گذاری بر روی یک پست خارق العاده شروع کنید. می تواند به همان اندازه که دوست دارید ساده یا فانتزی باشد. شما حتی می توانید یکی از آنها را خودتان جمع آوری کنید، اگر با ابزار دستی دارید. برخی از پست‌های خراش‌دار تجاری دارای رایحه گربه‌سانی هستند تا گربه شما را جذب کند. اگر بودجه شما محدود است، با یک اسکراچر مقوایی، مانند خراشنده کیهانی آلپاین، شروع کنید.

ظرف خاک و خاک گربه

انتخاب بهترین ظرف خاک برای گربه جدید شما برای گربه های داخل خانه و گربه های داخل خانه و خارج از خانه یک الزام مطلق  است. به دنبال یک جعبه بزرگ با دیواره های بلند برای گربه های بالغ باشید، زیرا آنها تمایل دارند خاک بستر را کمی به اطراف پرتاب کنند. اینها همچنین می توانند به همان اندازه ساده یا عجیب باشند که دفترچه جیب شما اجازه می دهد، اما با یک جعبه زباله پلاستیکی اولیه که در حال حاضر به درستی برای گربه شما قرار داده شده است، شروع کنید .

بچه گربه ها به ظرف خاکی نیاز دارند که به اندازه کافی پایین باشد تا بتوانند به راحتی وارد یا خارج شوند. انواع مختلفی از خاک گربه  وجود دارد و به نظر می رسد نوع گیاهی ایمن ترین آن باشد. بستر خاک رس حاوی ماده‌ای است که در صورت بلعیدن می‌تواند به گربه‌ها آسیب برساند، و همه خاک‌های رسی تمایل به ایجاد گرد و غبار دارند که تنفس آن برای شما و گربه‌تان مفید نیست.

یک زیرانداز زیر ظرف خاک در نظر بگیرید تا زباله های سرگردان را بگیرید. برای این منظور می‌توانید تشک‌هایی را از فروشگاه حیوانات خانگی بخرید، یا چند نمونه فرش یا مشمع کف اتاق ارزان‌قیمت بخرید که وقتی بیش از حد کثیف شد، می‌توان آنها را پرت کرد و جایگزین کرد.

یک تخت (اختیاری، اما توصیه می شود)

از آنجایی که این اولین گربه شماست، احتمالاً او ممکن است روی تخت شما بخوابد، با این حال، هنوز هم ایده خوبی است که یک مکان دنج و خاص برای چرت زدن به بچه گربه فراهم کنید. تخت باید راحت، به راحتی قابل شستشو و به اندازه کافی جادار باشد که گربه بالغ به راحتی خم شود، اما نه آنقدر وسیع که احساس کند در معرض آسیب و آسیب پذیری قرار می گیرد.

یک وقت ملاقات از دامپزشک بگیرید

این دقیقاً موردی برای لیست خرید نیست، اما اگر گربه جدید شما با مدارکی که ویزیت اخیر دامپزشکی، اثبات واکسیناسیون و نتایج آزمایش منفی برای بیماری‌ها و شرایط پزشکی مختلف را داشته باشد، اولین توقف شما حتی قبل از آوردن او به خانه باید باشد. در کلینیک دامپزشکی محلی شما بنابراین در حالی که در حال فکر کردن به آن هستید، همین حالا قرار ملاقات را تعیین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *